Auteur: Maarten Mink
Datum: 30-05-2024 17:52
Dag Roely,
Dat is wel jammer, ik heb zelf geen Fashion maar een eiken kleur. Ik zal volgend weekend eens even buurten met een bakje bij een mede eribellist met een Fashion. Of ben je toevallig zelf ook op het treffen aanwezig?
Met vriendelijke groet,
Maarten
|
|