Auteur: Coert Rijsdijk
Datum: 05-02-2024 20:02
Beste Ger,
De disselbakkleppen worden zelden tot nooit aangeboden.
Dit is een Polyester klep en dus redelijk makkelijk nog te repareren.
Je schrijft over 3en deuk maar denk dat je een barst of gekraakte klep bedoeld.
Injuni hebben we het Internationale treffen in Butgenbach aan een stuwmeer.
Wellicht wil je dar nog aan meedoen.
zie Documenten pagina.
Gr. Coert Rijsdijk Dordrecht
|
|