Nieuw onderwerp  |  Naar begin  |  Ga naar onderwerp  |  Zoeken  |     Vorig bericht  |  Volgend bericht 
 Re: Disselklep Eribelle
Auteur: Coert Rijsdijk 
Datum:   05-02-2024 20:02

Beste Ger,
De disselbakkleppen worden zelden tot nooit aangeboden.
Dit is een Polyester klep en dus redelijk makkelijk nog te repareren.

Je schrijft over 3en deuk maar denk dat je een barst of gekraakte klep bedoeld.

Injuni hebben we het Internationale treffen in Butgenbach aan een stuwmeer.
Wellicht wil je dar nog aan meedoen.
zie Documenten pagina.


Gr. Coert Rijsdijk Dordrecht

 Reageer op dit bericht  |  Platte weergave   Volgend onderwerp  |  Vorig onderwerp 

 Onderwerpen Auteur  Datum
 Disselklep Eribelle  nieuw
Ger Mook 04-02-2024 14:06 
 Re: Disselklep Eribelle  nieuw
Coert Rijsdijk 05-02-2024 20:02 
 Re: Disselklep Eribelle  nieuw
Ger Mook 06-02-2024 09:32 


 Nieuw onderwerp  |  Naar begin  |  Ga naar onderwerp  |  Zoeken  |   
 Reageer op dit bericht
 Uw Naam:
 Uw Email:
 Onderwerp:
 Bevestigingscode: